21 Ekim 2012 Pazar

Beni Tanıyın


Merhabalar;

Ben Mine. 1982 İstanbul doğumluyum. 2001 yılında Uludağ üniversitesi Turizm ve Otelcilik bölümünden mezun oldum ve akabinde Anadolu Üniversitesi İşletme bölümünde öğrenim hayatıma devam ettim. Bu arada 2 yıl kadar uluslararası bir otelde çalıştım. 2004 yılında işletme bölümünden mezun oldum ve dil öğrenmek amaçlı 8 ay kadar İngiltere de bulundum.
Döndükten sonra 6 yıl daha özel sektörde çalıştım ve bunun 5 yılı bankacılık yaparak geçti. 2012 Haziran ayında çalışmış olduğum bankadan ayrıldım. Ve birkaç ay ara verdikten sonra, hep hayal etmiş olduğum kendi işimi kurma düşüncesinin adımlarından ilkini atmaya hazırlanmaya başladım. Eğer kendi işimi kuracaksam yapmayı en sevdiğim ve en çok zevk aldığım işten başlamalıyım dedim. Sonuç olarak bende bu ‘’tatlı’’ dünyaya merhaba dedim. Şu an bunun ve sizlerle yaşayacağım deneyimlerin heyecanıyla tatlılarımı ve böreklerimi yapmaya hazır bir şekilde sizlerin hizmetinde olacağım.

Sevgilerimle.

Mine SAMANCI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder